در حال جستجو...

درباره ما

معرفی هماراسیستم

تولد هماراسیستم در سال ۱۳۷۴ در تبریز، تلاشی بود با هدف انسجام بخشیدن و مرکزیت دادن به فعالیت‎های بنیان‎گذاران آن در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات. زمینه‎های فعالیت ما پیاده‌سازی شبکه‌های مبتنی بر IT و ICT بود که شامل فرآیند‌های مشاوره، طراحی، پیاده‎سازی و پشتیبانی از خدمات و فروش و ارائه‌ی محصولات می‎شد. از همان ابتدا با راه‌اندازی بسیاری از شبکه‌های گسترده‎ی جامع و زیرساختی برای سازمان‎های مهم دولتی و خصوصی به موفقیت‎های چشم‎گیری دست یافتیم.

با توسعه فعالیت‎های هماراسیستم و گشایش فضاهای جدید در بازار فناوری اطلاعات، با راه‎اندازی بزرگترین واحد ارائه خدمات اینترنت (ISP) در سال ۱۳۸۰ و دریافت پروانه‎های ICP و ISDP در سالهای ۸۳ و ۸۶ به یکی از مهم‎ترین سازمان‎های ارائه دهنده پهنای باند اینترنتی، خدمات شبکه‎های مجازی و اینترنت Dial-up، E1، IN و بعدتر اینترنت پرسرعت ADSL در تبریز تبدیل شدیم. در کنار توسعه این خدمات، ارائه راهکارهای کامل سخت‎افزاری و نرم‎افزاری مرتبط را هم به زمینه‎های فعالیت قبلی افزودیم.

تمرکز بر ارائه‎ی خدمات با استانداردهای بالا و بهره‎گیری از تلاش نیروهای متخصص و توانمند، علاوه بر رضایت مشتریان و ایجاد رقابت در بازار، جایگاه حرفه‎ای ارزشمندی نیز برای هماراسیستم به همراه داشته است. یکی از مهم‎ترین ماموریت‎هایی که ما در هماراسیستم برای خود قائل بوده‎ایم، ایجاد بازار کار مناسب برای متخصصین بومی در عرصه‎ی فناوری اطلاعات است که تا امروز ادامه دارد.

پیش‎گام بودن در استفاده از فناوری‎های نو برای ارائه‎ی خدمات هرچه بهتر و مطلوب‎تر همواره یکی از سیاست‎های اصلی هماراسیستم بوده است. در سال ۸۶ اولین سیستم فروش و تمدید آنلاین سرویس ADSL را در کشور راه‎اندازی کردیم و بعدتر در ارائه پشتیبانی آنلاین به کاربران از طریق چت نیز پیش‎گام بودیم.

در ادامه‎ی این مسیر تلاش کردیم بر استاندارد سازی فرآیندهای مدیریتی تمرکز کرده و خط مشی کیفی مجموعه را با توجه به تغییرات در الزامات حرفه‎ای، انتظارات مخاطبین، شرایط بازار و فناوری‎های جدید بازبینی و اصلاح کنیم. در همین راستا در زمستان 93 گواهی ISO 9001:08 را برای مدیریت کیفیت دریافت کردیم.

در حال حاضر هماراسیستم بزرگترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت با مرکزیت بومی در شمال‏غرب کشور است.

شرکت هماراسیستم نماینده مشارکتی ADSL شرکت‎های زیر است:

مسئولیت اجتماعی

بنا به طبیعتِ همیشه در حال تغییرِ فضای کسب‎وکارِ فناوری، برای سازگاری با مناسبات جدید و حفظ موقعیت پیش‎گامی هماراسیستم در به کار بستن روش‎های نوین، لازم می‎دانیم به طور مداوم دانسته‎های خود را به روز رسانی کنیم، مسیر و چشم‎اندازهای ترسیم شده را بازنگری کنیم و در هر مرحله تصمیم‎هایی متناسب با شرایط جدید بگیریم. از این رو فرایندِ تحقیق و توسعه هم در مسائل فنی و تکنولوژی و هم در مسائل مدیریتی و تجاری جایگاه ویژه‎ای در هماراسیستم دارد و ما کسب دانش را بخشی جدی از زندگیِ حرفه‎ای و اجتماعی خود می‎دانیم.

ما در هماراسیستم خود را به عنوان عضوی از خانواده‎ی کسب‎وکارِ ICT کشور، در قبال جامعه پاسخ‎گو می‎دانیم و تلاش می‎کنیم با حفظ روحیه‎ی پویایی و نوآوری در هماراسیستم، فعالیت‎های خود را صرفا به زمینه‎های اقتصادی محدود نکنیم و در ابعاد اجتماعی و فرهنگی هم تاثیرگذار باشیم.

ارزش‎ها

ما همیشه سعی می‎کنیم با مشتریان خود صادق باشیم، اطلاع‎رسانی سریع در مواقع اختلال، طراحی ابزارهای آسان برای انتخاب سرویس و دوری از پیچیدگی و پیشنهادات گیج‎کننده، پرهیز از اغراق، ابزارهای آسان برای آگاهی از مصرف اینترنت، دریافت پیشتیبانی، تست سرعت و پیشنهاد سرویس‎های تشویقی بسته به نیاز هر کاربر از نمودهای این صداقت است. سیستم مدیریت مشترکین هماراسیستم، در فرایند اشتراک و تمدید ADSL پارامترهای خط تلفن مشترک را بررسی می‎کند و مشترک را از حداکثر سرعت قابل ارائه بر روی خط خود آگاه می‎کند تا از پیشنهاد سرویس‎های با سرعت بالاتر (و هزینه بیشتر) به مشترک پرهیز شود.

این روحیه سادگی و صداقت از مرحله مدیریت کیفی، طراحی خدمات، آماده‎سازی و ارائه خدمات تا طراحی رابط کاربریِ ابزارها و هویت بصری هماراسیستم جاری است. تا هر کاربر از همان اولین قدم یعنی ثبت‎نام و راه‎اندازی سرویس، و سپس استفاده از امکانات آنلاین و ابزارهای موجود در وب‎سایت و دریافت راهنمایی و پشتیبانی در ادامه مسیر، تجربه‎ی مطلوبی داشته باشد.

  • صداقت و وفاداری متقابل با مشتریان
  • امانت‏داری و مسئولیت‎پذیری
  • خطرپذیری در استفاده از فناوری‎های نو و ارائه خدمات جدید
  • نوآوری و دانش‎باوری، توسعه و سرمایه‎گذاری در زمینه‎های نو
  • فعالیت‎های محتوایی، اجتماعی و فرهنگی
  • ایجاد محیط کار پویا و رو به بهبود

دستاوردها